30 תשובות
אלוהים ישמור,אחותי את מהממת.
המילים שלך מהממות,יש לך כישרון,את חזקה ואם את צריכה משהו אני פה!!!לכל דבר!
המילים שלך מהממות,יש לך כישרון,את חזקה ואם את צריכה משהו אני פה!!!לכל דבר!
שואל השאלה:
תודה אחותי 3>^^
תודה אחותי 3>^^
לא יודעת זה מצמרר ולא נוגע
כאילו המילים טובות אבל משום מה זה לא נגע בי.. משהו לא ברור ליפה עם הקישורים של המשפטים
כאילו המילים טובות אבל משום מה זה לא נגע בי.. משהו לא ברור ליפה עם הקישורים של המשפטים
אנונימית
זה יפיפה!! חטפתי צמרמורת.
הכל בסדר עכשיו??
הכל בסדר עכשיו??
שואל השאלה:
^^אני יכולה להבין אם זה מה שאת מרגישה כי כמו שכתבתי בשיר עדיין קשה לי למצוא את המילים, בכל מקרה, תודה על הביקורת ואני אפילו מסכימה איתה
^^אני יכולה להבין אם זה מה שאת מרגישה כי כמו שכתבתי בשיר עדיין קשה לי למצוא את המילים, בכל מקרה, תודה על הביקורת ואני אפילו מסכימה איתה
לא קראתי הכל אבל את רושמת בצורה מקצועית
ואני משתתפת בצערך3>
ואני משתתפת בצערך3>
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא מתה^ אבל אני חייבת להגיד שיש לי תחושה שזה הסוף לצערי הרב... חס וחלילה, ואני מאמינה שלמילים יש כוח ומשמעות אבל תחושת בטן... ולמי ששאל אם הכל בסדר, אז לא,לא הכל בסדר..
היא לא מתה^ אבל אני חייבת להגיד שיש לי תחושה שזה הסוף לצערי הרב... חס וחלילה, ואני מאמינה שלמילים יש כוח ומשמעות אבל תחושת בטן... ולמי ששאל אם הכל בסדר, אז לא,לא הכל בסדר..
^^^או יותר טוב??
^^הפרטי שלי פתוח באמת3>>>>
שואל השאלה:
נעע
נעע
שואל השאלה:
ב"נעע" התכוונתי שלא יותר טוב אבל כמובן שתודה על ההצעה!
ב"נעע" התכוונתי שלא יותר טוב אבל כמובן שתודה על ההצעה!
אני בטוחה שזאת סתם תחושה של משהו רע עומד לקרות והוא לא קורה והכל בסדר,שתמיד תהיה לך תקווה באמת.
אנונימית
^^ברור,אני אשמח לדבר איתך
וואו איזה צמרמורות אחותיי
את מוכשרת בטירוף!❤
אני רוצה לשאול איך את?
את מוכשרת בטירוף!❤
אני רוצה לשאול איך את?
וואוו את חייבת להעלות את זה
זה מטורף קיבלתי חתיכת צמרמות שקראתי את המילים הקשות האלה ואוו()
זה מטורף קיבלתי חתיכת צמרמות שקראתי את המילים הקשות האלה ואוו()
משתתפת בצערך השיר ממש יפה
שואל השאלה:
@אנונימית אולי... אני לא בדיוק יודעת... אבל קשה לי להפגש איתה
@אנונימית אולי... אני לא בדיוק יודעת... אבל קשה לי להפגש איתה
שואל השאלה:
@לוהטת צגיל שמונה
שוב תודה רבה על ההצעה!
@לוהטת צגיל שמונה
שוב תודה רבה על ההצעה!
שואל השאלה:
@קאסי
עדיין קשה מרגישה תמיד תחושה מזעזעת כזו ופחד
@קאסי
עדיין קשה מרגישה תמיד תחושה מזעזעת כזו ופחד
שואל השאלה:
@וונדר בוי
מקווה שזה לא היה יותר מדי קשה לקריאה כי חשוב שזה לא יהיה עמוק מדי כדי שלפחות 90 אחוז יוכלו להתחבר!
@וונדר בוי
מקווה שזה לא היה יותר מדי קשה לקריאה כי חשוב שזה לא יהיה עמוק מדי כדי שלפחות 90 אחוז יוכלו להתחבר!
שואל השאלה:
#התמכרתי לסטיפס
ושוב, תודה רבה
#התמכרתי לסטיפס
ושוב, תודה רבה
שואל השאלה:
למרות שהיא לא מתה עדיין, אבל.. לא רואה את המצב ככ משתפר
למרות שהיא לא מתה עדיין, אבל.. לא רואה את המצב ככ משתפר
שואל השאלה:
שוב, תןדה רבה רבה! לכולם
שוב, תןדה רבה רבה! לכולם
שואל השאלה:
ממש מעריכה...
ממש מעריכה...
יש לך כישרון בכתיבה ככ זה כל כך יפה ונוגע ללב שתדעי. אני פה בשבילך תמיד אם תרצי לפרוק ולדבר! באמת :)
נ.ב. המון רפואה שלמה לסבתא שלך, מקווה שהיא תחלים במהרה 3>
נ.ב. המון רפואה שלמה לסבתא שלך, מקווה שהיא תחלים במהרה 3>
שואל השאלה:
תודה רבה 3>
תודה רבה 3>
שואל השאלה:
מעריכה
מעריכה
שואל השאלה:
מאוד מאןד!
מאוד מאןד!
אם את צריכה משהו אני פה בשבילך❤
שואל השאלה:
תודה רבה!!
תודה רבה!!
באותו הנושא: