5 תשובות
תזכור איזה טעויות עשית בשיעור כדי שלא תעשה אותן שוב בטסט.
תעשה את המקסימום שלך, משם זה לא יהיה בידיים שלך אלא של הטסטר
בהצלחה :)
תעשה את המקסימום שלך, משם זה לא יהיה בידיים שלך אלא של הטסטר
בהצלחה :)
שואל השאלה:
הלך לי טוב רצח
הלך לי טוב רצח
אנונימי
שואל השאלה:
חרא על החיים שלי נכשלתי אני לא מבין איך וחצה זה לא הגיוני
חרא על החיים שלי נכשלתי אני לא מבין איך וחצה זה לא הגיוני
אנונימי
על מה נכשלת?
ותשתדל לא להתבאס מזה ופשוט להשתפר לפעם הבאה, קח את זה בתור יותר לימוד שיתן לך יותר ניסיון בכביש
ותשתדל לא להתבאס מזה ופשוט להשתפר לפעם הבאה, קח את זה בתור יותר לימוד שיתן לך יותר ניסיון בכביש
איזה כיף :)
תעדכן כשתקבל את הסמס
תעדכן כשתקבל את הסמס
באותו הנושא: