10 תשובות
בעיקרון אמורים להיות בלי הטלפון.. אבל בחירה שלך
אפשר להיות עם הטלפון.שנה טובה!
לפי ההלכה? אסור להיות בטלפון
אסור להיות בטלפון בחג, שהוא החל מיום ראשון אחה"צ ועד ליום שלישי בערב.
שואל השאלה:
שנה טובה!! ^^^ואני שומרת חח אני שואלת לפי ההלכה
אנונימית
שואל השאלה:
^^יואו מה אני בהלם
אנונימית
צריך לשמור חג אז לא
^^תבדקי שעות מדוייקות, אני כתבתי באופן כללי
כל יום טוב שהוא כתוב בתורה - צריך לשמור וכל מעוד שלא כתבו בתורה (כגון חנוכה ופורים9 - אין בו איסרוי שבת.
אנונימי
צריך לשמור.