3 תשובות
שואל השאלה:
באמת? כי שמעתי על זה דברים לא טובים
אנונימית
כן הם נטחנים המון בבסיס הזה רוב התפקידים(ברור שי יוצא מן הכלל אבל הרוב)
בתור אחד שהיה בטכני חצי שנה המקום הזה הוא פשוט סיוט אני אוכל להרחיב לך גם למה בפרטי...