7 תשובות
את תצטרכי לעשות שירות לאומי אם את דתייה וגם הם מחפשים עלייך באינסטגרם ודרך מכרים וגם לאחר "שחזרת בתשובה" הם "עוקבים" אחרייך ובודקים ואפשר בכל זמן לבטל
אנונימי
לא כדאי לך.. הבנתי שיתחקרו וישאלו אותך שאלות על הדת וזה ועדיף לך לא לשקר כי אי אפשר לדעת אם זה יתגלה ויסתבך
בתור אחת שרצתה להוציא פטור תנסי נפשי ופשוט תדברי עם קבן, אם גם ככה יש לך בעיות בריאותיות
אז לא צריך להתאמץ בשביל להוריד עוד טיפה את הפרופיל בשביל להגיע לפטור
חבל לשקר, גם לא טוב להתרגל כן א זה וגם לא עם הצבא.
אם יש לך בעיות רפואיות תדברי איתם
בתור דתייה
לא, ממש לא
אל תזייפי כדי להשתמט, זה דוחה
וזה דוחה להשתמט בכללי אז אם לא צה"ל שירות לאומי
בגלל אנשים כמוך לא לוקחים בנות שבאמת יש להן בעיה ברצינות
תעשי לפחות שירות לאומי.
את יכולה להיות במשרד ותוך כדי ללמוד
אם הם יחשדו הם ישאלו אותך שאלות ביהדות שלא בטוח תדעי
אל..
זה יכול להסתבך וחבל.