3 תשובות
להשלים עם העובדה שדברים כאלה קורים והסיכוי שזה יקרה לך אפסי מאוד
בתקופה של גל הפיגועים גם אני הייתי בחרדות ולא רציתי לצאת מהבית אבל אין מה לעשות צריך לצאת ולא לתת למחבלים האלה את התענוג שהם גורמים לנו לפחד.. דברים כאלה קורים ואין מה לעשות צריך להמשיך עם החיים
גם אני במצב שלך וגרה מאוד קרוב לשם. בחרדות מטורפות אבל אין מה לעשות זאת המציאות שכרגע אנחנו חיים בה וצריך לנסות להמשיך בחיים שלנו למרות הפחד כי זאת המטרה של הפיגועים האלה בסופו של דבר , להפחיד אותנו .