11 תשובות
ליטרלי
זה שמישהו אחד פגע בך לא אומר שיש כל כך הרבה
כל כך הרבה בנות שקוראות לעצמן "פמניסטיות" עושות את זה
עכשיו אני לא מכליל אבל אני מכיר כמות מכובדת
שואל השאלה:
לא לא אף אחד לא פגע בי אפילו לא בכוונה כזאת. אני גם לא מדברת רק על עצמי אני . פשוט מי מלא מקרים שאני רואה
אנונימית
שואל השאלה:
והאמת שאני לא מכירה בכלל בכלל בנות ששונאות גברים או מזלזלות בהם אם להיות הכי כנה בעולם רןב הנשים ששונאת גברים זה ילדות סנטר להטביות כאלה עם שיער כחול בבית שחי
אנונימית
שואל השאלה:
בנות פמינסטיות שהן לא כמו שתיארתי לא שונאות גברים לרוב
אנונימית
כן ברור
אבל אני כן רואה שבזמן האחרון התפתחה מלחמת מינים מפג^ת כזאת שעושה לי כאבראש
שואל השאלה:
כאילו אני מרגישה שכמעט רוב הגברים שאי פעם הכרתי
(רוב לא כולם) הם או סימפים ברמה מגעילה או כאלה שסתם שונאים אותי רק בגלל היותי אישה ובלי שום אשכרה סיבה אחרת.
שוב אני אגיד שאני לא אומרת שכולם אבל זה מרוב המקרים האישיים שקרו לי או לחברות שלי או לבנות שאני רואה
אנונימית
יש ויש
אני מסכים איתך מלא שהם מגעילים באותה רמה שיש בנות מגעילות
אבל כן יש הרבה שהם אחלה אנשים
שרק רוצים טוב עם אחלה חוש הומור ונחמדים ממש
רק צריך להסתכל :)
מה זה סימפים בגלל שהם נחמדים ואנשים טובים למה כשגבר הוא בן אדם טוב קוראים לו סימפ ושהוא רע אז מתלוננים לא הבנתי חח
Ssd
שואל השאלה:
איך אתה יודע בגלל מה למה אתה יודע על איזה סוג אנשים אני מדברת או איזה אנשים הכרתי
אנונימית
"ילדות סנטר להטביות כם שיער כחול בבית שחי"

בגלל אותה סיבה שגרמה לך לכתוב משפט כזה. הם נכנסים למעגלים של אנשים שאומרים להם מכל כיוון שקבוצה מסויימת היא *דבר רע כלשהו*, ואחרי הרבה זמן הם קונים את השקרים האלה והשנאה עוברת אליהם.
אנונימי
אפשר לשאול אותו דבר על נשים, פגשתי היום מישהי ששונאת את כל הגברים רק בגלל שהם גברים. מלחמת מינים טיפשית, השנאה תפסיק כשיפסיקו לשאול שאלות כאלה.
אנונימי