4 תשובות
תוקעים בשופר בבית הכנסת יש תפילות חובה על כוחם לשמוע בדגש על לשמוע המצווה היא לשמוע את תקיעת השופר בגלל זה גם אסור לדבר בזמן התקיעה כדי חא להפריע לאחרים ולכולם כי זה חובה לשמוע.

יש תפילות בבית הכנסת ביום הזה אנחנו נשפטים על ידי הקדוש ברוך הוא על כל המעשים וחטאים והפשעים שעשינו במשך השנה ואנחנו כותבים את כל החטאים שלנו ואז זה נכתב וביום הכיפורים זה נחתם לחיים אורכים טובים ולשלום ולשנה טובה יותר.!!
מתפללים, אומרים תהילים, חושבים על משמעותו של היום, אוכלים סעודות חג.
סעודת עם סימנים (זה מנהג אבל זה כיף אז כולם עושים את זה!)
ודתיים בדרך כלל הולכים לבית גפ כנסת ושומעים שופר (התפילה ארוכה רצח)
וזהו בגדול, שומרים כמו ששומרים שבת.
אוכלים רימון ומשתכרים עד שמקיאים