7 תשובות
כן יש לך יותר מחצי שעה
לא
אם את תתארגני מהר ואת לא גרה רחוק מאוד ממנו אז את תספיקי לדעתי אבל מה שאת מעדיפה..
למה שלא תבואי
הבית ספר שלך בשמונה
עכשיו זה בדיוק הזמן לקום להתארגן ליסוע
מה הבעיה להתארגן אני קמה ב7:30 ומסיימת להתארגן ב7:40 פשוט צריך להתארגן מהר בלי לשבת בלי לקחת מנוחה באמצע ובלי להתעסק בטלפון וזה מהר