7 תשובות
שואל השאלה:
ונעליים לבנות (אין לי מושג איך קוראים למותג) או נעלי אולסטאר
ונעליים לבנות (אין לי מושג איך קוראים למותג) או נעלי אולסטאר
אנונימית
אני אומרת סקיני גינס לבן וגופיה לבנה זה הכי יפה זה מתאים יחד וזה ממש יפה ונעליים לבנות להשלמת הלוק
שואל השאלה:
חח אז את אומרת הכל לבן
חח אז את אומרת הכל לבן
אנונימית
כן זה הכי יפה
שואל השאלה:
אני לא מצליחה להחליט גם בחולצה בתלבט בין גופיית גולף שחורה לגופיה לבנה
אני לא מצליחה להחליט גם בחולצה בתלבט בין גופיית גולף שחורה לגופיה לבנה
אנונימית
סקיני גינס לבן
תלוי בחוךצה
אנונימית
באותו הנושא: