14 תשובות
שואל השאלה:
אני גם לא יודעת, אפשר לדבר על דברים שאפשר למדוד אותם
אבל טעם במוזיקה זה כל כך סובייקטיבי אי אפשר לקבוע שלהקה אחת דווקא היא הכי טובה.
אני גם חושבת שזה מביך מאוד.
אני גם לא יודעת, אפשר לדבר על דברים שאפשר למדוד אותם
אבל טעם במוזיקה זה כל כך סובייקטיבי אי אפשר לקבוע שלהקה אחת דווקא היא הכי טובה.
אני גם חושבת שזה מביך מאוד.
אנונימית
באמת אי אפשר
אני באמת מכורה למוזיקה הזאת
וקשה להגיד שיש רק אחת מושלמת טובה וזה
אני באמת מכורה למוזיקה הזאת
וקשה להגיד שיש רק אחת מושלמת טובה וזה
בכללי אנשים ששופטים אנשים לפי מוזיקה זה פשוט פתטי ומביך
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לפי מה אתה מחליט שלהקה אחת היא יותר טובה מלהקה אחרת? איך בדיוק מודדים איכות?
אבל לפי מה אתה מחליט שלהקה אחת היא יותר טובה מלהקה אחרת? איך בדיוק מודדים איכות?
אנונימית
לפי רמת הנגנים, לפי יכולת הנגינה שלהם,
לפי הלחן של השירים לפי כתיבת המילים
למשל, נגיד הלהקה polyphia, אני יחסית אוהב אותם אבל לא משהו מטורף, וגימי הנדריקס הוא הנגן גיטרה האהוב עליי ולפי דעתי הנגן הכי משפיע שאי פעם היה, אבל
אם כמה קשה כואב, טים הנסון וסקוטי מפולפיה, הם פשוט נגנים יותר טובים מבחינת וטכנית ומבחינת כתיבת ריפים, זה לא אומר שהם כביכול יותר "טובים" ואני כותב בגרשיים כי פה אני כבר מדבר על דעה, לפי דעתי רגש זה מה שמייצג "טובות בנגינה" וזו הסיבה שהנדריקס הוא הנגן האהוב עליי, אבל מבחינה טכנית יש אלפים שהם יותר טובים ממנו
לפי הלחן של השירים לפי כתיבת המילים
למשל, נגיד הלהקה polyphia, אני יחסית אוהב אותם אבל לא משהו מטורף, וגימי הנדריקס הוא הנגן גיטרה האהוב עליי ולפי דעתי הנגן הכי משפיע שאי פעם היה, אבל
אם כמה קשה כואב, טים הנסון וסקוטי מפולפיה, הם פשוט נגנים יותר טובים מבחינת וטכנית ומבחינת כתיבת ריפים, זה לא אומר שהם כביכול יותר "טובים" ואני כותב בגרשיים כי פה אני כבר מדבר על דעה, לפי דעתי רגש זה מה שמייצג "טובות בנגינה" וזו הסיבה שהנדריקס הוא הנגן האהוב עליי, אבל מבחינה טכנית יש אלפים שהם יותר טובים ממנו
שואל השאלה:
אני גם חושבת שזה הדבר הכי חשוב הרגש
כשאתה מדבר על טכני- אתה מתכוון למהירות? ואיך יודעים איזה ריפים הם יותר טובים מבחינה טכנית? אני באמת שואלת כי מעניין אותי לדעת
איך אתה יודע שדווקא נגן מסוים הוא יותר "איכותי" ויותר "טוב"
גם הלחן של השירים איך מחליטים שלחן מסוים הוא טוב יותר ואיכותי יותר? מילים אותו דבר
אני גם חושבת שזה הדבר הכי חשוב הרגש
כשאתה מדבר על טכני- אתה מתכוון למהירות? ואיך יודעים איזה ריפים הם יותר טובים מבחינה טכנית? אני באמת שואלת כי מעניין אותי לדעת
איך אתה יודע שדווקא נגן מסוים הוא יותר "איכותי" ויותר "טוב"
גם הלחן של השירים איך מחליטים שלחן מסוים הוא טוב יותר ואיכותי יותר? מילים אותו דבר
אנונימית
לאדעת במטאל קשה להגיד איזו הכי טובה
ומי שאומר שיש רק אחת בור
ומי שאומר שיש רק אחת בור
שאלה יפה
כלכך לא קשור ומעצבן
להקה אחת עושה מוזיקה כזאת והשניה אחרת
ועדיין משווים
ובכללי אין אחת הכי טובה
כל אחד ומה שהוא אוהב!!
כלכך לא קשור ומעצבן
להקה אחת עושה מוזיקה כזאת והשניה אחרת
ועדיין משווים
ובכללי אין אחת הכי טובה
כל אחד ומה שהוא אוהב!!
ככה כי פשוט יש להקות שיותר טובות מאחרים, ואני לא מדבר על נגיד מה אני אוהב יותר, אני מדבר על כתיבת מילים, כתיבת לחן, ריפים, נגנים יותר טובים זה על מה שכיף להתווכח ולשוחח עליו, כי באמת יש להקות שהם פשוט יותר אכותיות מאחרות, לא בהכרח אומר שאני אוהב אותן יותר, כי אני לא, אבל יש.
תודה, גם חסרים משתמשים כמוך, מרגיש כבר שאין אנשים שבאמת מדברים בתוך שאלות באתר הזה יותר, וזה כבר אתר של שאלות קצרות וכאילו בלי עניין, תודה ששאלת את השאלה והיה נחמד לענות
הייתי כותב לך בקיר תודות אבל את אנונימית
טכניקה זה מהירות, דיוק, יש סוגי נגינה,
אני עכשיו כבר אמשיך עם הדוגמאות של מקודם, הנדריקס וטים הנסון:
גימי הנדריקס אם כמה שהוא היה נגן טוב, הוא לא היה הנגן הכי טכני, כן היה לו פה ושם דברים מאוד יפים מבחינה טכנית, כמו הפתיחה לlittle wing וcastles made of sand
(ממליץ מאוד על השירים האלו עם לא שמעת)
אבל חוץ מזה הוא לא היה כזה טכני, לא היה לו דברים מסובכים מדי, וככה גם רוב הנגנים בתקופה, וכיום כבר יש אינספור סוגי נגינה על גיטרה
משרדרים לנגני קלאסי מודרני, לנגנים כמו טים הנסון.
מבחינת לחן זה כבר יותר עניין של דעה אבל גם זה גבולי, אפשר בעיקרון ללכת למקום הטכני של לחן ולומר "שזה יותר בגלל שזה מסובך יותר" שזה לא נכון בכמעט כל מקרה.
שאני אומר לחן אני מדבר על יותר שימוש בלחן, כלומר:
יש רצף אקורדים מסויים, גם לגימי הנדריקס וגם לטים הנסון יש יכולת שלא להרבה יש שהיא לפרק אקורדים בצורה אוטומטית לדברים שונים שעדיין יושבים על האקורד, עכשיו שה חא בעיקרון קשה לעשות אבל שני אלה יודעים לעשות את זה בצורה אחרת, ובאמת אני לא עומד להשוות את זה כי זה עניין של דעה, אבל מבחינה של מי עשה את זה יותר מסובך, טים הנסון.
ומבחינת מילים, זה דיי ברור, יש מילים של מוזיקת פופ היום, ויש מילים של מוזיקה אחרת לא בהכרח מלפני הרבה זמן.
לדוגמא יש נגיד את השיר let it be, שיר עם מילים פשוט גאוניות, שבאמת יש אנשים שמתחברים אליהן וממש מרגישים אותם.
ויש את השיר peaches של ג'אסטין ביבר, א י לא צריך להסביר את עצמי, לחלק מהמילים פשוט אין עומק, או משמעות, שזה לא בהכרח דבר רע, כוורת בנו את הקריירה שלהם על מילים חסרות משמעות, אבל הם עשו בידיעה שהם עושים את זה, יש כאלה שעושים את זה בלי ידיעה וזה מה שמבדיל.
אם באמת מישהו קרא את כל זה, תודה רבה כי חפרתי לא יוצא לי לדבר עם אנשים על מוזיקה כבר וזה היה חסר
אני עכשיו כבר אמשיך עם הדוגמאות של מקודם, הנדריקס וטים הנסון:
גימי הנדריקס אם כמה שהוא היה נגן טוב, הוא לא היה הנגן הכי טכני, כן היה לו פה ושם דברים מאוד יפים מבחינה טכנית, כמו הפתיחה לlittle wing וcastles made of sand
(ממליץ מאוד על השירים האלו עם לא שמעת)
אבל חוץ מזה הוא לא היה כזה טכני, לא היה לו דברים מסובכים מדי, וככה גם רוב הנגנים בתקופה, וכיום כבר יש אינספור סוגי נגינה על גיטרה
משרדרים לנגני קלאסי מודרני, לנגנים כמו טים הנסון.
מבחינת לחן זה כבר יותר עניין של דעה אבל גם זה גבולי, אפשר בעיקרון ללכת למקום הטכני של לחן ולומר "שזה יותר בגלל שזה מסובך יותר" שזה לא נכון בכמעט כל מקרה.
שאני אומר לחן אני מדבר על יותר שימוש בלחן, כלומר:
יש רצף אקורדים מסויים, גם לגימי הנדריקס וגם לטים הנסון יש יכולת שלא להרבה יש שהיא לפרק אקורדים בצורה אוטומטית לדברים שונים שעדיין יושבים על האקורד, עכשיו שה חא בעיקרון קשה לעשות אבל שני אלה יודעים לעשות את זה בצורה אחרת, ובאמת אני לא עומד להשוות את זה כי זה עניין של דעה, אבל מבחינה של מי עשה את זה יותר מסובך, טים הנסון.
ומבחינת מילים, זה דיי ברור, יש מילים של מוזיקת פופ היום, ויש מילים של מוזיקה אחרת לא בהכרח מלפני הרבה זמן.
לדוגמא יש נגיד את השיר let it be, שיר עם מילים פשוט גאוניות, שבאמת יש אנשים שמתחברים אליהן וממש מרגישים אותם.
ויש את השיר peaches של ג'אסטין ביבר, א י לא צריך להסביר את עצמי, לחלק מהמילים פשוט אין עומק, או משמעות, שזה לא בהכרח דבר רע, כוורת בנו את הקריירה שלהם על מילים חסרות משמעות, אבל הם עשו בידיעה שהם עושים את זה, יש כאלה שעושים את זה בלי ידיעה וזה מה שמבדיל.
אם באמת מישהו קרא את כל זה, תודה רבה כי חפרתי לא יוצא לי לדבר עם אנשים על מוזיקה כבר וזה היה חסר
סליחה על המגילה, אבל זה מסביר את הכל נראלי, ואם יש טעיות, לא היה לי כוח לבדוק את הכל מחדש אז פשוט תזרמו איתם
שואל השאלה:
עכשיו הבנתיי ולא חפרת בכלל אני ממש אוהבת לדבר על מוזיקה
חסרים עוד משתמשים כמוך באתר
עכשיו הבנתיי ולא חפרת בכלל אני ממש אוהבת לדבר על מוזיקה
חסרים עוד משתמשים כמוך באתר
אנונימית