6 תשובות
לדעתי אם את במצב שאת דלוקה ככה על מישהו אחר אז תיפרדי מחבר שלך. תחשבי שהמצב היה הפוך והוא היה דלוק על מישהי אחרת אני בטוחה שזה היה מפריע לך.
לא אגיד לך מה להחליט אבל אם את מרגישה שהניצוץ נגמר בניכם ואם את חושבת על עתיד ולא מדמיינת אותו עם הבן זוג שלך אז כנראה שמשהו השתבש בקשר, בכל מקרה אל תעשי משהו עם אותו חייל לפני שתחליטי אם את מסיימת את הקשר או לא.. במצב כזה את לגמרי תצאי לא בסדר
אם את מתחילה לפתח רגשות למישהו אחר סימן שמה שיש בינך לבין חבר שלך לא באמת חזק או שאת לא אוהבת אותו מספיק..
אם את אוהבת את חבר שלך ואת נדלקת על מישהו מהבסיס אני דיי בטוח שאהבה לוקח אין בזה שום דבר פסול להסתכל על אנשים שנראים טוב (לפחות לי אישית) וגם אם החיים שלך ושל חבר שלך שונים זה לא אומר שאת צריכה להיפרד ממנו לפי דעתי תעשי חושבים תחשבי על מה שאת מעדיפה באמת ואם את מעדיפה את הבחור מהבסיס בבקשה תפרדי מחבר שלך
שואל השאלה:
ברור שלעולם לא אעשה משהו, אני מכבדת את חבר שלי מאוד. אבל מה אני אעשה שהמחשבות וברגשות זה משהו שהוא בלתי נשלט :(
אנונימית
לא תמיד אנחנו יודעין מה אנחנו באמת רוצים
יכול להיות שאת סתן מרגישה כאן ועכשיו ויש לך את הדחף הזה לחפש ריגושים אבל בפועל כמעט שאת לא באמת רוצה את זה או מוכנה לזה, זה צריך לבוא ממקום אמיתי וצלול ולא סתם קראש, תחשבי טוב כי צעד שגוי ואת יכולה להישאר בלי כלום בסוף.