3 תשובות
אין לי מה לומר, פשוט קחי אחריות ואל תשתזפי
אנונימית
קודם כל בואי נתחיל מזה שאם כל יום כמה שעות את משתזפת את הורסת לעצמך את העור ומגדילה את הסיכוי לחלות בסרטן העור.
מעבר לזה, פשוט לא יסכימו לך לעשות את הלייזר, אז או שתזיזי את התור או שלא תשתזפי.
קרה לי שהשתזפתי קצת ופשוט לא עשו לי באזור שהייתי אמורה אז את סתם תלכי בשביל שיגידו לך שלא עושים לך
מעבר לזה, פשוט לא יסכימו לך לעשות את הלייזר, אז או שתזיזי את התור או שלא תשתזפי.
קרה לי שהשתזפתי קצת ופשוט לא עשו לי באזור שהייתי אמורה אז את סתם תלכי בשביל שיגידו לך שלא עושים לך
תדחי... זה באמת יגרום לך לכוויות מטורפות, ואפילו לצלקות וכתמים שלא יעברו לך אף פעם.
באותו הנושא: