6 תשובות
זאת לא אשמתך, את לא עשית שום דבר רע.
זה בעיה שלהן, הן הפסידו. מגיע לך חברות יותר טובות
זה בעיה שלהן, הן הפסידו. מגיע לך חברות יותר טובות
את לא טעית הן טעו תהיי עם האנשים שעושים לך טוב ותמצאי חבאות טובות יותר מאלו
אם את באמת חושבת שטעית איכשהו, תשאלי אותן. זה הדבר הבוגר לעשות, אם את באמת הבעיה הן יגידו לך. אם הן לא אומרות לך, את לא טעית בשום דבר והן סתם חרא חברות ולא מגיעה לך אותן עדיף להיות עם חברים אחרים או לבד
לא טעית
זה קרה לטובים ביותר
תמצאי אנשים אחרים להיות בסביבה שלהם
זה קרה לטובים ביותר
תמצאי אנשים אחרים להיות בסביבה שלהם
לא טעית בכלל לא עשית כלום הן הפסידו לא את תכירי בנות אחרות
אנונימית
דבר ראשון לא טעית.
ואם זה ככה כנראה הכל לטובה שזה קורה עכשיו, ככה את יכולה לצבור עוד אנשים לחיים ולדעת מי אמיתי ומי לא (אני לא אומרת שהן לא אמיתיות פשוט ברגע שיש משהו רע צריך לקחת את זה לכיוון הטוב)
ואם זה ככה כנראה הכל לטובה שזה קורה עכשיו, ככה את יכולה לצבור עוד אנשים לחיים ולדעת מי אמיתי ומי לא (אני לא אומרת שהן לא אמיתיות פשוט ברגע שיש משהו רע צריך לקחת את זה לכיוון הטוב)
אנונימית
באותו הנושא: