6 תשובות
אני יכולה להגיד בתור אילתית שלא יהיה קר ואם כן זה נס.
לא. אולי רק קצת בערב
אולי בערב אבל זה אילת ועדיין לא חורף אז כנראה שלא ואם כבר אז תהנה בחופשה
אולי לקראת הערב
לא אולי רק בערב וגם זה בספק
קור ממש לא
ץתכונן לחום