5 תשובות
תיכון לילה?
יאפ^^ קניתי את הראשון אני אחרוש אותו כל החג
אשמת הכוכבים
במרחק נשימה
ללכת בדרכך
כל המקומות המוארים
גם השמש היא כוכב
הכל, הכל
מופלא באופן טרגי
וואו תיכון לילה זה מעולה. גם דמדומים
שואל השאלה:
זה שלושה ימים אני לט אקרא רק תהילים שלושה ימים
אנונימית