8 תשובות
בעיקרון כן כי גם אני לא הכי רוצה להכיר אותו למשפחה שלי.. כאילו בשלב מסוים כנראה אני כן אכיר אותו למשפחה שלי אבל זה רק אחרי כמה חודשים טובים
תלוי מאיזה סיבה. אם זה כי הוא מתבייש בי הוא יכול ללכת לקפוץ לי עד ראש השנה בהא
בהתחלה מובן שלא, אבל שהקשר נהיה רציני אז ברור שצריך להכיר אלא אם הוא בסכסוך עם ההורים או שיש משהו אחר
לא
לא, זה פשוט דגל אדום להמשך של הזוגיות
ממ כן אבל באיזשהו שלב בעתיד הרחוק כן ארצה להכיר אותם
לא...