7 תשובות
אין איזה אחריות לשנה או משהו כזה?
תנסי ללכת לחנות שמתקנת ועם אי אפשר תקני טלפון חדש ויש מגנים כאלה שהם על האחורה והקדימה והם חזקים בטירוף
תנסי ללכת לחנות שמתקנת ועם אי אפשר תקני טלפון חדש ויש מגנים כאלה שהם על האחורה והקדימה והם חזקים בטירוף
תעשי את האפל קייר ותפעילי אותו אחרי יומיים ותלכי לתקן
לכי לחנות תתלונני עליהם
חחח
אחלה ספאם
האייפון 14 פלוס עוד לא יצא גם לא בארצות הברית
אחלה ספאם
האייפון 14 פלוס עוד לא יצא גם לא בארצות הברית
ספאם מסריח עדיין אין איפון 14 בישראל
^ 14 רגיל, פרו ופרו מקס יצאו. הפלוס יוצא ב7 באוקטובר בארצות הברית. מוזמן/נת לבדוק.
בטח שיצא רועי, כבר הגיע ביום חמישי לארץ ובחול שבועיים לפני כבר יצא
באותו הנושא: