7 תשובות
לא חושבת שזה ממש כדאי
ותלוי מה הקשר ביניכם
ותלוי מה הקשר ביניכם
לא נשצע קרינג מדי
תשלח לה בוקר טוב וסמיילי קורץ בלי אישתי
האמת תלוי בקשר שלכם
אם הוא לא הכי טוב אז זה קצת קרינגי
אם הוא לא הכי טוב אז זה קצת קרינגי
תשלח לה בוקר טוב אהבת חיי
שואל השאלה:
חח מוגזם מידי
חח מוגזם מידי
אנונימי
סתם נו
תשלח אם אתם בקשר טוב^
תשלח אם אתם בקשר טוב^
באותו הנושא: