הזמנתי 6 פריטים, 4 אספתי מהדואר כבר לפני חודש ועל 2 הפריטים שלא הגיעו כתוב שהם משלוח חסכוני אז לא מתעדכנים הפריטים מרגע הגעתם לארץ והם כבר בארץ אבל לא נראלי הגיוני שככ הרבה זמן לא קיבלתי עדיין הודעה מהדואר לבוא לאסוף. למי אפשר לפנות מישהו יודע? אני חייבת עזרה