2 תשובות
כן לא ממולץ להפשיר בשר בחוץ בטח שלא כל הלילה אפילו אחרי פחות משעתיים בחוץ מתחילות להתפתח בקטריות השיטה היותר מומלצת זה להפשיר במקרר
עדיף להפשיר במקרר