4 תשובות
אני בדרך כלל
אוכלת מלא ואז מחכה רבע שעה שאוכל מתעכל
ואז הולכת לאימון
לעשות אימון אחרי האימון לשתות מים ולאכול
גם וגם לאכול זה תמיד טוב
אם אתה רוצה להתעמק מומלץ 3עד4 שעות לפני האימון פחמימה מורכבת
שתתפרק הרבה זמן לאחר אכילתה ותתן אנרגיה לטווח ארוך
וחצי שעה עד שעה לפני האימון פחמימה פשוטה
שתתפרק קצת זמן לאחר אכילתה ותתן אנרגיה לטווח קצר
לגבי אחרי האימון מומלץ ללכת על צריכה של חלבון ופחמימה