16 תשובות
תנסי להפחית דברים כי עם לא זה יתפוצץ
קשה לך להגיד לא ?
שואל השאלה:
אני לא יכולה, אני אפילו לא יודעת איך בלי לדרוך להם על הציפיות החשובות

זה לא שקשה לי לומר לא, לא אני יודעת לומר אבל זה פשוט בלתי אפשרי כי יש מחיר שאני משלמת כי בעיקרון הציפיות האלה טובות לי לעתיד
אז קצת תדרכי זה לא סוף העולם כי בסופו של דבר מדובר בבריאות הנפשית שלך תנסי לדבר איתם על זה
שואל השאלה:
אני אומרת מניסיון, הם רק ישאלו אותי מה לעשות הלאה ואיך ואני לא יודעת וזה כבר מנדנד לי על הראש השאלות שלהם, אני יודעת שהם כן רוצים לעזור אבל הם כולם המבוגרים, לא אני, אני עייפה מלהיות מוכרחה לעזור להם לעזור לי
זה נשמע מתסכל ונורא מעייף מקווה שתצאי מי זה
שואל השאלה:
כן... תודה לך
אולי תנסי משהו שמרגיע אותך משהו שגורם לך לשכוח נגיד מוזיקה נגינה ציור פיסול קריאה וכו
שואל השאלה:
פעם היו לי המון תחביבים ואני כל כך עייפה פיזית ונפשית כל הזמן שדיי איבדתי את ההתעניינות בתחביבים... אני כנראה דיי על גבול הדכאונות
אולח תנסי לדבר על זה עם מישהו שאת סומכת עליו למצוא עוד אנשים שעוברים את האותי הדבר ולדבר איתם לשאול אותם
שואל השאלה:
זה רעיון נהדר בתאוריה אבל אין לי אף אחד שאני יכולה 100 אחוז לסמוך עליו שלא יתערב ויחמיר דברים ואני לא יודעת אפילו איפה לחפש אנשים עם אותו קושי (לא בלי לערב אנשים שיעשו עניין שלם ויערבו גם נושאים לא קשורים תוך כדי...)
שואל השאלה:
אבל ממש תודה שניסית ושאת כאן... מעריכה מאוד❤
אהה זה באמת בעיה יש לך פסיכולוגית ?
שואל השאלה:
כן
אולי היא תכיר לך אנשים שעוברים את זה ?
שואל השאלה:
אבל גם נצטרך לעשות שיחה שלמה על למה אני רוצה דקרטיות ולא בא לי על זה, כאילו ממש אין לי כוחות ללהסביר את עצמי...