5 תשובות
אם כמה שזה מבאס, כן
לא כלכך כאילו אצל הרוב זה לא ככה
אבל יש עוד כמוך בגילך
ואני מבין לגמרי את מה שאתה אומר לגבי החרדה וזה שאתה לא מתחבר מהר
ממליץ לך אולי ללכת למקומות שבהם תמצא אנשים עם נושאי שיחה משותפים אולי
לצערי, כן..
שואל השאלה:
וכשאני מתכון לאין לברין אני מתכוון ךחברין אמיתיים כאלה שאפשר להתקשר אליהם פשוט ולדבר איתם
שואל השאלה:
דיי עכשיו אני מרגיש חרא