6 תשובות
לדעתי לא, זה סתם בולשיט. אבל כל אחד מאמין אחרת..
כן, עדיף וגם האווירה שונה
כן
כן
זה עוד אמונה תפלה, אין מה להאמין או לדחות! זה התאריך שאת נולדת, את צריכה להיראות חגיגית כמו היום הזה ולא להאמין לשטויות!
תכלס כן אם אתה לא מאמין באמונות טפלות.. איך שלא רושמים את זה