8 תשובות
רזה לא חייב להגיד שאת יפה ומושלמת
אני מסכימה לגמרי, למה זה טוב? זה לא! זה סתם להוריד למישהי מהממת בשביל שהם ירגישו טוב עם עצמם אז בבקשה אל תקשיבי להם את מהממת בדיוק כמו שאת ואני בטוחה בזה
אני מסכימה לגמרי, למה זה טוב? זה לא! זה סתם להוריד למישהי מהממת בשביל שהם ירגישו טוב עם עצמם אז בבקשה אל תקשיבי להם את מהממת בדיוק כמו שאת ואני בטוחה בזה
הכל טוב אל תתיחסי כל אישה יש לה את היופי שלה
הכי חשוב שיש לך לב טוב ושאת לא פוגעת באנשים כמו הבנות האלה שאמרו לך את זה
הכי חשוב שיש לך לב טוב ושאת לא פוגעת באנשים כמו הבנות האלה שאמרו לך את זה
ושתדע, אין דבר כזה מושלם.
נכון מאוד^
פעם הבאה שאומרים לך את זה אל תתייחסי
העיקר שיש לך אופי טוב ולב טוב
ובאמת אף אחד לא מושלם
העיקר שיש לך אופי טוב ולב טוב
ובאמת אף אחד לא מושלם
בטח בנים אמרו לה. מה הקשר בנות
אנונימית
אין דבר כזה אדם מכוער
היופי בעיניי המבוננן
זה עניין של טעם
וזה לא משנה מה אומרים לך אם תחשבי שאת יפה את תהיי
היופי בעיניי המבוננן
זה עניין של טעם
וזה לא משנה מה אומרים לך אם תחשבי שאת יפה את תהיי
זה לא נכון. בטח שיש כזה דבר אדם מכוער. הכיעור נפוץ דווקא אצל בני אדם!!!
אנחנו לא ציפורים!
ודבר שני, זה שמישהי תשכנע עצמה שהיא יפה, לא יהפוך אותה ליפה.
אני לא מבינה בשביל מה יתם כותבים קלישאות כאלה ומה זה נותן
אנחנו לא ציפורים!
ודבר שני, זה שמישהי תשכנע עצמה שהיא יפה, לא יהפוך אותה ליפה.
אני לא מבינה בשביל מה יתם כותבים קלישאות כאלה ומה זה נותן
אנונימית