11 תשובות
שואל השאלה:
מחיר בשקל^
מחיר בשקל^
אנונימית
יפה ואחלה מחיר אבל תבדקי טוב את הביקורות לפני
הוא לא לטעמי, לא אומרת שהוא לא יפה
וכן 80 שקל זה ממש סבבה לג'קט כבד
וכן 80 שקל זה ממש סבבה לג'קט כבד
אז זה ממש סבבה^^^
יפה. אבל יחסית לשיין זה טיפה יקר (אם הוא היה באיכות טובה 100 אחוז זה אחלה מחיר אבל אי אפשר לדעת אז זה סיכון)
אנונימית
שואל השאלה:
הסתכלתי על מלא תמונות נראה מצוין וזה ג'קט כל הג'קטים בשיין שהסתכלתי היום במחירים בין +69-79-89
הסתכלתי על מלא תמונות נראה מצוין וזה ג'קט כל הג'קטים בשיין שהסתכלתי היום במחירים בין +69-79-89
אנונימית
לא שווה
שואל השאלה:
למה לא שווה^^
למה לא שווה^^
אנונימית
תקני זה ממש יפה, המחיר הוא בדולרים שם? אז כן זה קצת יקר
ברור ששוהה
תני פרח
באותו הנושא: