3 תשובות
תדלגי אם אין לך זמן או שאת מרגישה שאת לא מבינה את התחביר של המשפט במיוחד אם זה ממוקם כשאלה 12 13 ומעלה ,זה בדכ השאלות הקשות עדיף לדלג עליהן מאשר לבזבז זמן כשיש יותר קלות .
שואל השאלה:
אבל מה עושים אם המשפטים ממש ארוכים ולוקח מלא זמן עד שמציבים כל תשובה?
אבל מה עושים אם המשפטים ממש ארוכים ולוקח מלא זמן עד שמציבים כל תשובה?
אנונימית
בחלק מילולי או אנגלית? במילולי תנסי לבנות את המשפט ולראות אם הוא מסתדר לך הגיוני עם התשובה אם לא ,תעברי מיד לאופציות הבאות אם זה לא הגיוני אין סיבה שיהפוך להיות ואז אפשר לפסול את אותה התשובה.
לגבי אנגלית זה יותר לפי הקשר והבנת הנקרא , מה שהכי עוזר זה הרחבת אוצר מילים ואז אין באמת סיבה שתטעי בזה אם בכל מקרה אין לך אוצר מילים אוש את לא טובה בזה יש כל מיני טכניקות לזהות מילים שקשורות בשלילה חיוב רבים וכל זה .
לגבי אנגלית זה יותר לפי הקשר והבנת הנקרא , מה שהכי עוזר זה הרחבת אוצר מילים ואז אין באמת סיבה שתטעי בזה אם בכל מקרה אין לך אוצר מילים אוש את לא טובה בזה יש כל מיני טכניקות לזהות מילים שקשורות בשלילה חיוב רבים וכל זה .
באותו הנושא: