3 תשובות
שואל השאלה:
איך היה
אנונימית
טסתי איתם והיה אחלה
בהלוך דחו את הטיסה בשעתיים והודיעו על זה מראש, בחזור לא היה עיכוב
מה שכן, אל תצפי ליותר מידי מהמטוס, אין מסכים ואין אוכל בטיסה (טיסת לואו קוסט בכל זאת)
כשטסתי בהם לפני הקורונה הם היו אחלה אבל בזמן האחרון יש מלא ביטולים ודחיות ברגע האחרון (יש לכל החברות אבל במיוחד להם) ולא מקבלים פיצוי ברוב המקרים
יכול להיות שיהיה לכן אחרת אבל תהיו ערניות לשינויים בטיסה