11 תשובות
11 רגיל
לא אייפון
שואל השאלה:
יש לי 11 והוא מזעזע נהרס ממש תוך 3 חודשים כולו שבור שנפל פעם אחת מגובה כלום איכ טלפון מגעיל בטירוף
יש לי 11 והוא מזעזע נהרס ממש תוך 3 חודשים כולו שבור שנפל פעם אחת מגובה כלום איכ טלפון מגעיל בטירוף
אנונימית
13 חדמש
שלי איתי מאז שיצא
במצב פצצה
במצב פצצה
אייפון 12
אחותי הוא נפל לך מגובה מה רצית שלי אצלי כבר כמעט שלוש שנים ושום סדק
אין אייפון כזה
סמסונג s22, שלי עדיין חי בלי מגן מסך ובלי סריטה אחת.
12 או 13
אם 14 אז את הפרו כי המעבד יותר טוב וה 14 הרגיל הוא בדיוק כמו ה 13
אם 14 אז את הפרו כי המעבד יותר טוב וה 14 הרגיל הוא בדיוק כמו ה 13
דג
באותו הנושא: