46 תשובות
הוא עושה את העבודה שלו, אין מה לעשות.
אתה זה שרוצה את העזרה שלו, בלי הקרבה אין תוצאות.
שואל השאלה:
מה זה עושה תעבודה שלו? תפקיד שלו לאאמן אותי לא להכתיב לי מה לעשות ולהתנזר
אנונימי
נשמע לי לא הכי תקין
ברור שהשקעה זה חשוב אבל החלק של האוכל וכל מה שנחרג ממה שנקרא אופן חיים בריא גם חשוב, זה נשמע לי פסיכולוגית לא בריא לעצור את עצמך מכל זה.
אני חושבת שהתכנית הזו מאוד קיצונית וגם שהוא רוצה מעקב צמוד. יש אנשים שזה יתאים להם אבל אם אתה מרגיש שזה לא בשבילך אז אל תעשה את זה. תמצא מאמן אחר עם תכנית שונה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה עליי לעשות? מה באמת כדי לרדת במשקל אני צריך להפסיק לאכול אוכל אהוב? אני לא אחזיק מעמד
אנונימי
זו לא הדרך הנכונה לרדת במשקל. זה לא יעזור להפסיק לאכול לגמרי מה שאוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מאוד אוהב שוקולד מאוד המבורגר פיצות אני לא מסוגל להימנע עכשיו אוף זה מציאות לא הגיונית
אנונימי
במחשבה שניה זה נשמע באמת לא תקין.
אני לא מסכים עם הדרך שלו, מותר לך לאכול אבל במינון. מדי פעם עם חברים זה בסדר גמור.
יש הרבה תכניות טובות שלא מאלצות להפסיק לחיות חיים שמחים. תמצא לך מאמן שמתאים לך עם תכנית שמתאימה לך
אנונימית
זו הדרך שלו, יש מאמני כושר שלא מגבילים אותך ככה ולא יושבים לך על הראש
אם קשה לך עם הגבלות תפנה לדור אקשטיין
אנונימית
תפטר את המאמן ותראה מה יקרה.

יש סיכוי שהוא משתלט על חייך, אך יש סיכוי גם שזה מה שצריך כדי לגרום לך להשיג את התוצאות אליהן אתה חותר.
מה הוא בכלל מאיים עלייך "אם תמשיך לחרוג" מה זה? תחליף מהר מאמן
לצאת עם חברים בשישי לתל אביב זה להדוניסטים כדאי לך להפסיק עם זה
שואל השאלה:
אני רוצה לשאול מי שרואה את ההודעה כאן
מי שניסה לרדת במשקל האם באמת צריך להימנע מאוכל אהוב? כי אני בן אדם שיש לו הרגלים של בן אדם שרגיל לאכול ג'אנק ופתאום להפסיק לגמרי קשה לי מאוד ואני לא מתחבר לחזה עוף כל כך ונורא קשה לי להתמיד בזה
אנונימי
זאת העבודה שלו ואין מה לעשות אם אתה רוצה לראות תוצאות ולרדת במשקל אתה צריך להקשיב לו
מוכח שלהתנזר בחיים לא עובד
יש גם תזונאית בשם קים באינסטגרם עם דוגמאות לאותה כמות קלוריות ב"בריא" לבין "לא בריא"
תראה אחי לא ממש אכפת לי ממך ואני לא מכיר אותך, אבל הסיבה היחידה שאני אענה לך פה ותקבל ממני תשובה דוגרי לפנים היא כי כולם פה מטעים אותך.
המאמן שלך לא משתלט עליך. הוא עושה את העבודה שלו וממה שזה נשמע הוא גם עושה אותה טוב. זה נראה כאילו אתה מכור לאוכל. אתה צריך להבין שהמטרה שלך לא תבוא בקלות. שום דבר ששווה להשיג לא בא בקלות. גם גוף חטוב. אתה צריך להתגבר על הדחף שלך ולהפסיק לדחוף ג'אנק פוד. מנקודת המבט שלי מהצד, אני רואה פה בן אדם שמתלונן שמישהו מנסה לעזור לו להפסיק עם הרגלים רעים. אתה נשמע די מפונק, בלי להעליב. תיקח את מה שאני אומר כביקורת בונה. תדבר עם המאמן שלך ותראה שמותר לך פעם בשבוע לאכול מה שאתה רוצה, כמובן כל עוד זה לא חוצה את הגבול הקלורי שהוצב לך. זו האמת ויש לך 2 אופציות. אתה יכול להקשיב לאמת, לעבוד קשה, להתחזק ולהתגבר על הדחפים הלא בריאים שלך, ולשנות את החיים ב180 מעלות. והאופציה השנייה היא להתייחס לתגובה שלי בזלזול, לעשות דיסלייק ולהמשיך לחפש את הבן אדם שיצדיק אותך, ייתן לך ולידציה, כדי שיהיה לך תירוץ להמשיך לחיות ככה.
אמאלה זה כמו ברמזור, בכל מקרה כנראה שהמאמן כושר הזה לא מתאים לאופן שאתה מחפש, פשוט תחליף מאמן
אני אוהב את השיטה שלו. אז כשאת אומרת אף אחד זה לא נכון. הוא מנסה לגרום לו לקבל מוטיבציה, מניע. לא כולם מקבלים מוטיבציה באותה צורה. אני מעריך את הניסיון של המאמן מאיך שזה נשמע, אבל חושב שמוטיבציה זה לא משהו מאוד רלוונטי בחיים. צריך משמעת, מוטיבציה מייצרת רגשות, משמעת מייצרת תוצאות
תחליף אותו הוא control freak של החיים מפצה יתר על המידה
עזוב אותו לך למכון כושר, תהיה בגירעון קלורי משמע להוציא יותר אנרגיה ממה שמכניסים ואתה תרד במשקל, חות מזה אל תקשיב לו לכלום,השקילות אמורות להיות פעם ב בשביל לדעת אם יש התקדמות ואתה יכול לאכול מה שאתה רוצה כל עוד אתה בגירעון קלורי שלילי.
אנונימית
^^^^המאמן אבל עושה את זה טוב באיומים , זה כמו בבית ספר כשמאיימים אם לא תגיע כמה פעמים אז לא תצא לטיול שנתי או אם לא תבוא אז נוריד לך בציון מגן.
זה אותו הדבר אם יעשה מה שאסור אז יצטרך לשלם על כך זו דרך טובה לדעתי לגרום לאנשים לעשות דברים גם אם זה לא מרצונם
שואל השאלה:
אני שלמתי 1,800 שקל כדי שהוא ייאמן אותי וייעזור לי ולא יאיים עליי,ומצווה עלי להישקל כל יום שגם ככה זה מכניס אותי לסטרס
אם כל הכבוד למאמן כושר שהוא רק ילד בן 23 ואני בן 32 מי הוא בכלל שיגיד לי מה לעשות
אנונימי
בהצלחה גבר
הוא לא מחליט עליך מה לאכול ואיך וכמה
צאכל כיה שאתה רוצה
אתה רוצה תלך לתזונאית מקצועית היא תחליט לך
כך מאמן כושר סמכותי ותעשה איצו רק כןשר.
^חלק מהתהליך זו הקרבה עצמית.
אני בעצמי גם בתהליך ירידה ירדתי 12-13 קילו משנה שעברה ועדיין בתהליך עוד מעט במטרה. וויתרתי על לאכול הרבה דברים שאני אוהב בשביל זה.
תקשיב למאמן הוא יודע מה הוא עושה
אתה זה שמשלם לו. אם זה עושה לך רע, תחליף מאמן.
זה לא תקין בכלל
וגם לא נשקלים כל יום
זה קיצוני מידי
מה תעשה אם תטוס לחול? אם אתה אוכל כשר תצטרך לחיות על אוכל לא מאוזן בכלל, מניסיון.


זה לא יעזור לך לרדת במשקל
לאכול מידי פעם אם חברים איזה המבורגר או שווארמה זה בסדר גמור

קיצר... תחליף מאמן דחוףף!

למאמנת שלי אין מושג בכלל מה אני אוכלת, היא רק נותנת לי תרגילים לעשות בחד"כ חח
אנונימית
לא לגיטימי בכלל אבל זאת התוכנית שלו פשוט תעבור מאמן אם זה לא מתאים לך אבל תשתדל לאכול לא בסופשים רק איזה פעם פעמיים בחודש בחוץ
נופ, אתה לא צריך להגיע למצב שזה ממש ישפיע על חיי החברה שלך ולא תהנה מזה.
אני חושבת שבמקרה של לחרוג מסופ"ש אל תקשיב לו ואם זה משהו שחשוב לך תעשה זאת - תסביר לו את זה גם, וגם למה שהוא יחייב אותך כאילו דפאק.
אתה בן אדם אחרי הכל וגם לך יש את הרצונות לאכול דברים שהם לא הכי בריאיים שיש וזה בסדר גמור, לדעתי אם אתה מרגיש שהוא ממש משתלט לך על הבחירה אז שיסע לשלום אבל אם לא וזה מדאגה לא חונקת מדי תדבר איתו על זה ותסביר לו שכך או כך אתה חייב את הפעם בשבוע הזאת לנפשך. בהצלחה ואני מקווה שתרגיש מספיק בנוח לאכול גם משהו ששווה הרבה קלוריות בלי להסס.
עזוב אם זה תקין או לא זו גישה יש כאלה
שזה יותר יתאים להם יש כאלה שפחות
אבל עצם זה שהוא אמר לך להישקל כל יום מראה חוסר מקצועיות וידע מבחינתו
כי שקילה כל יום פוגעת בתוצאות השקילה
כי הנוזלים נכנסים למשחק ממליץ לך
להחליף מאמן בלי קשר לגישה שלו
אלא עצם זה שהוא נתן לך הוראה
חסרת מקצועיות וידע
נראה שהוא חולה באובססיה תתרחק
לא רוצה להקשיב לו תפטר אותו.
הוא עושה את המקסימום, אתה תחליט אם בא לך פחות מהמקסימום
זיבי לא הייתי מוותרת על שווארמה
זה לא נשמע לי תקין בכלל
אי אפשר להחליט שאסור לאכול פיצה או גלידה וכל זה
אפשר לרדת בהדרגה עם הכמות אבל לא בבת אחת
וגם אפשר לאכול פעם ב...
אם הוא מנסה לעבוד ככה עם כל אחד אז זה לא כלכך עובד לו.
ואי אפשר לשקול כל יום
נשקלים פעם ב
מאמן כזה בסוף יגרום לך לעלות הרבה יותר ממה שהיית בתחילת התהליך
לא רק שהוא לא צריך לאסור עליך לאכול דברים כי הוא לא מחליט עליך, נשמע שהוא גם בכלל לא מבין בתזונה ובאורח חיים מאוזן ובריא.
ברור שכשרוצים לרדת במשקל צריך להיות במאזן קלורי שלילי, אבל אי אפשר לשים לעצמינו אינסוף הגבלות ואיסורים.
כל מי שמבין בתזונה באמת או שעבר משהו קשה עם תזונה יודע שאורח חיים מגביל וכובל הוא אורח חיים לא בריא.
אורח חיים בריא זה אורח חיים מאוזן, תתעלם מהמאמן הזה, או שתגיד לו שאתה מחליט על עצמך ואתה מחליט מה לאכול ומתי. ברור שמותר לך מדי פעם לאכול משהו שלא מוגדר בתפריט, זו אפילו חובה!!
תקשיב לחשקים שלך אבל במידה טובה, בטוחה שתשיג תוצאות טובות בתהליך שפוי והגיוני.
הקטע זה שהוא מאמן של כושר והוא לא מבין שאם רוצים להתמיד צריך לעשות את זה לאט לאט כי זה פשוט לא עובד ככה
לדעתי תפטר אותו ותיקח מישהו שיודע מה זה באמת לרדת במשקל ולא מישהו שתמיד נראה טוב ולא עבר את מה שאתה תצטרך לעבור שצריך בשבילו המון חוזק מנטלי וכדי שתצליח חייב תמיכה טובה
תחליף מאמן
קצוני, זה יכול לפתח הפרעות אכילה וזה על אותו עיקרון
הוא רוצה שתתחטב בשביל שתהיה לו תוצאה מהירה ושזה יהיה תואם להמלצות עליו
הוא נשמע לא נחמד הייתי ממליצה להחליף מאמן
בתור אחד שמתאמן אני רוצה לומר שאתה חייב להבין שכדי לקבל תוצאות אתה חייב להקריב דברים במקרה הזה זה אוכל אהוב שהוא מאוד לא בריא
המאמן שלך רוצה רק את מה שטוב לך ותסמוך עלי שאחרי כמה זמן אתה תראה את השינוי ואתה תרגיש כל כך טוב עם עצמך ועם זה שלא ויתרת
אנונימי
אני לא חושבת שזה יהיה כל כך נורא אם תחרוג פעם בשבוע ותאכל משהו
שואל השאלה:
אני ניראלי שאחליף מאמן באמת ואפטר אותו לא מתאים לי אקח תזונאי במקום
אנונימי