3 תשובות
הוא מדי פעם עושה סטורי של פינת התעייצות וכותבים לו שם דברים
הוא מעלה סטורי עם דבר כזה שאפשר לשלוח לו שאלות
הןא מעלה לסטןרי לפעמים מין דבר כזה שאפשר לרשום לו דברים