6 תשובות
חחחחחח לא נורא ממילא היה ישן שיעשה חדש
שואל השאלה:
לא אבל זה היה מביך למות אחותי
אמאלה
לא אבל זה היה מביך למות אחותי
אמאלה
אנונימית
את אמורה להתעצבן עליו לא להיות מובכת. גם אני עובדת עם כאלה אנשים ומגיעים אליי כאלה שהדבר היחיד שמחזיק את הכרטיס שלהם הוא דבק סלוטייפ, עשית לו טובה ובאמת שיקנה חדש. זו בעייתו הבלעדית שהוא עצלן או חוסך כמה שקלים בשביל כרטיס חדש. זה קורה לפעמים וזו בכלל לא אשמתך!
שואל השאלה:
לא אני אסביר לך
הכרטיס היה עקום כזה
היה אפשר להכניס ולעשות קוד וזה ולא היה לי כח פשוט עיקמתי עוד קצת כדי שיקלוט את הוואייפיי ואז הכרטיס פשוט נשבר
הבנת?
לא אני אסביר לך
הכרטיס היה עקום כזה
היה אפשר להכניס ולעשות קוד וזה ולא היה לי כח פשוט עיקמתי עוד קצת כדי שיקלוט את הוואייפיי ואז הכרטיס פשוט נשבר
הבנת?
אנונימית
שואל השאלה:
אוי עכשיו קצת הוקל לי כי עבר זמן
אבל האדמתי רצח ואמאלה איזה חוסר אונים ומביךך למותת
אוי עכשיו קצת הוקל לי כי עבר זמן
אבל האדמתי רצח ואמאלה איזה חוסר אונים ומביךך למותת
אנונימית
פדיחה של החיים...
תגידי לו "הגיע הזמן באמת, עד מתי חשבת להשתמש בכרטיס הזה"
תגידי לו "הגיע הזמן באמת, עד מתי חשבת להשתמש בכרטיס הזה"
אנונימית
באותו הנושא: