20 תשובות
כל החברים שלי לא תומכים בכל הלהטהבים והם האנשים הכי טובים שאני מכיר.
אנונימי
כאילו אני להטבית, אז יהיה טיפה בעייתי
חא נעים כל כך
כנראה פחות נהיה חברים
אנתק קשר כנראה
אתרחק
כן לא שמתי לב^^
יש לי כמה חברים כאלה
כלום
לכל אחד יש דעה וזה לא אמור לשנות שום דבר
לכל אחד יש דעה וזה לא אמור לשנות משהו
אני בי ויש לי חברות כאלה אבל הם לא ירדו עלי או משהו כזה הם פשוט חושבות שזה מגעיל וגם כל אחד והדעה שלו
אנונימית
לא ת.יהיה.ו לי חבר.ה.ים.ות כאלו. אני לא אתחבר עם א.נשים שיש להם.ן דעות כאלו.
כלום, הכל טוב לא חייב להתחבר לכל אחד או לתמוך בכל דבר
אקבל אותו/אותה
חיים שלי תמיד אקבל אותם
תלוי באיזה רמה הומופובית
אעיף אותם לקיבינימט
את אבא שלהם