התחברות
הרשמה
מה לכתוב למישהי שעברה טסט אחרי מלא זמן?
מזל טוב הולך?
2 באוקטובר 2022, 15:33
טסט
רשיון נהיגה
משפט
4 תשובות
בשעה טובה
ח
חתיך_מאוד69
ברוך השם
א
אנונימית מושית
"מזל טובב בשעה טובה" (?)
צ
צאחלה חמודה :)
מזל טוב, בשעה טובה
c
catstav
באותו הנושא:
מה דעתכם על לכתוב למישהו:"אני אוהבת אותך", ואז כזה, אחרי שיענה:"ה-1 באפריל"?
הייתם ממשיכים לשחק במישהי אחרי שהיא סיפרה לכם שהיא עברה טראומה שמקשה עליה להיפתח לקשר זוגי?
במבחן אני צריכה לכתוב על אסון טבע שקרה בעבר למישהו יש רעיונות?
איזה ייבוש בקטנה אפשר לכתוב למישהו שכתב לי "התגעגעתי" אחרי שסינן אותי יום שלם?
זה בסדר לכתוב למישהי עכשיו איך עבר היום?
מה לכתוב למישהי שכותבת לי שהיא חוזרת לכיתה שלי אחרי שנה?
זה נואש ופתטי לכתוב למישהו זמן קצר אחרי שאישר אותי?
מה לכתוב למישהי שאני בקשר איתה אחרי יומיים שלא דיברנו?
איך לכתוב דמות אחרי שעברה טראומה?
מה לכתוב למישהי באינסטגרם אחרי שכתבתי לה: רוצה להכיר והיא ענתה שכן?
מה אני אמור לכתוב למישהי שדיברנו באינסטנגרם אחרי שהיא פשוט רשמה הרבה "חחח"?