אתם חושבים שבינה מלאכותית עוזרת לעולם להתקדם או משמידה את הגזע האנושי?
לאט לאט בינה מלאכותית פשוט תחליף אנשים במכונות ויהיו מיליוני מובטלים. עכשיו אפילו AI בשם דאלי שמשגע אנשים בעולם נהיה אסון לציירים, מכונה מציירת ציורים מדהימים אז מי צריך ציירים כבר? אפילו ציירים דיגיטליים, גרפיקאים, וכו כבר יאבדו את פרנסתם. ורק "הגזע העליון" ההייטקיסטים וממציאי הAi ישרדו. העולם מתקדם למקום נורא.