אני סובלת ממיגרנות ורוצה לקבל פטור משמירות הפנו אותי לרופא ניורולוגיה ממומחה (פליז כנסו)
שהוא הביא לי כדורים להתחיל לקחת לתקופה של חודש אז ביקשתי ממנו שיבוא לי פטור זמני משמירות עד שאסיים את הכדורים לראות אם זה עוזר אז הוא פשוט קשם בדף ממליץ פטור זמני ורופא יחידה צריך לאשר את זה אתם חושבים שהוא יאשר או יעשה בעיות