5 תשובות
אל תחשבי על זה יותר מידי, קחי את זה בתור ריקוד קצר וזהו, אף אחד לא זוכר את זה
אני במקומך פשוט לא הייתי משתתפת
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא יכולה שלא להשתתף, כבר שמו אותי.
את יכולה אין דבר כזה לא אם לא יסכימו תגידי לאמא שלך לדבר עם המחנכת שזה לא בסדר אם לא באלך להשתתף
אנונימית
תגידי להורים שלך שאת לא מרגישה טוב באותו יום ואל תבואי
אנונימית