7 תשובות
זה לא שזה לא חוקי, הוא פשוט לא רוצה שיסיטו אנשים נגדו ..
שואל השאלה:
אז למה זה לא חוקי?
אנונימי
כי זה ערוץ שמביע המון ביקורות, גם כאלה שלא תומכות בו..
כי זה הערוץ של ביבי וזה ערוץ שמסית הרבה דעות וקיצוני
כי אסור לפוליטיקאי להסית אנשים בצורה כזאת בעזרת ערוץ בטלוייזיה
כי הוא בן אדם רשע
כואב לו לראות את האמת בפנים.
מבינה אותו, באמת לא פשוט...(;