10 תשובות
אף אחד מהם אבל גרג נראה לי
לנדוור
בתכלס הכי טעים לנדוור
לנדוור

וחוץ מזה ביגה זה הכי גרוע שהייתי בו הייתי בשני סניפים שונים וחצי מהתפריט לא היה במלאי. לא אבקר שם שוב
לנדוור.