9 תשובות
בכיפור מומלץ להסתובב בלבוש מינימלי ביותר על מנת להראות את גוף האדם באשר הוא
עדיף זה לא חייב אבל אם את רוצה ללבוש יותר צנוע תעשי את זה, אם לא אז לא
עדיף
זה יותר מכבד
לא רק בגיפור, אלא כל השנה, במיוחד שאם את בת - אז צניעות - זה תקפיד היכ חשוב של האישה בעולם הזה.

על אחת כמה וכמה ביום הקדוש הזה, שבו אנחנו חוזרים בתשובה (וחלק מזחרה בתשובה זה ללבוש צנוע) וצריך לשמור על הקדושה, שחלק מזה זה לא להיכשל במראות אסורות.

וזה כן חובה, אנשים לא ידועים מה הם עונים, וחלק עונים תשובות פרובוקטיביות בכוונה, כי הם מומרים להכעיס.

וזה לא בשביל להתאים את עצמך לאחרים, אלא זה לעשות מה שמלך העולם דורש ממך.
אנונימי
לא חייב תלבשי מה שאת לובשת ברגיל, באמת שאנחנו לא צריכים להתאים את עצמנו לאנשים אחרים במצבים מסויימים
בעיקרון עדיף
אין ציווי מיוחד לכיפור ללכת צנוע.
לפי ההלכה תמיד אמורים להתלבש צנוע.