6 תשובות
פיגמה
אני לובשת שמלה מהממת עם ג'קט ג'ינס
תלבשי חצאית לבנה
תלבשי חצאית לבנה
אם את לא הולכת לבית כנסת אז את יכולה גינס, נטו מה שאת יותר אוהבת.
אם את הולכת לבית כנסת אז חצאית..
אני לובשת שמלה לבנה
אם את הולכת לבית כנסת אז חצאית..
אני לובשת שמלה לבנה
חולצה לבנה וחצאית שחורה
אנונימית
אני לובשת שמלה נראלי או חולצה לבנה וג'ינס
אני לא הולכת לבית כנסת אני הולכת לסבתא ואני לובשת חולצה לבנה וגינס
באותו הנושא: