9 תשובות
חטא חמור מאד, מקומך בגיהנום יחד עם היטלר וטיטוס וכל צוררי ישראל.
נופ
אני לא חושבת שלאלוהים משנה כל עוד אתה בן אדם טוב.
אם ישראלים מאמינים שעוונותהם נמחלים בצום אחד אחרי שנה שלמה, אל תדאג זה לא חטא שלא תצום חח
אנונימית
לא המטרה העיקרית ביום הזה היא לעשות חשבון נפש ,לא נראה לי שלאלהים כזה אכפת אם אכלת או לא
לא, כל אחד והיכולות שלו
אני נגיד אתאיסטית וסתם צמה ויש כאלה שחושבים שזה זלזול בדת (דיברתי עם מישהו כזה היופ שממש יצא עלי בגלל זה)
אנונימית
לא, הכל טוב