4 תשובות
היי, אממ תראי, היה נורא כיף שהגעת, אבל למשפחתי יש מפגש שאנחנו צריכים להגיע אליו, והוא ממש בקרוב אז צריך להתארגן
אני אשמח להיפגש איתך שוב!
אני אשמח להיפגש איתך שוב!
שואל השאלה:
תודהה
תודהה
אנונימית
כואב לי הראש ואין לי מצב רוח
תומרי לה שהיה כיף
אבל יש לך איזה אירוע שאת צריכה להתארגן אליו
אני תמיד אומרת לאמא שלי להגיד
הכי טוב
אבל יש לך איזה אירוע שאת צריכה להתארגן אליו
אני תמיד אומרת לאמא שלי להגיד
הכי טוב
באותו הנושא: