6 תשובות
פונים לרופא על מנת להעריך את המצב.
שואלים רופא ומתייעצים איתו
זה לא משנה אם המצב חמור מספיק או לא חמור מספיק, כדי להתגבר על הפרעות אכילה צריך לאכול כמו שצריך (לפחות להשתדל) וצום לא מעודד את זה.
ולכן לא צריך לצום בכיפור, הפרעות אכילה זה מצב מסכן חיים ופיקוח נפש דוחה את התורה כולה, כולל יופ כיפור.
שואל השאלה:
אני לא בתת משקל. אז אני לא באמת יכולה לדעת אם זה פיקוח נפש..
אנונימית
עצם העובדה שאת מאובחנת עם הפרעת אכילה זה מסכן חיים.
זה לא משנה אם את בתת משקל או לא כי זה בקלות יכול להגיע לשם. (וגם בכללי, בלי קשר למשקל, לא לאכול תקופות זה מסכן חיים).
לפי דעתי זה שיש לך הפרעת אכילה אומר שאת במצב מסוכן מספיק בשביל לא לצום, הצום יכול להחזיר אותך להרגלים הקודמים שלך