4 תשובות
לא עבד לי
אפ יש לך תשובה בא לי לדעת גם
תגידי להם שאת באמת לא מרגישה טוב מה זה פה שיתנו לך להשאר אם את ככה לא מרגישה טוב
אני עם קצת כאבי גרון השאירו אותי אחרי לא מעט וויכוחים אבל זה קרה
מאמינה בך בסטי#
אני עם קצת כאבי גרון השאירו אותי אחרי לא מעט וויכוחים אבל זה קרה
מאמינה בך בסטי#
גם אני לא הצלחתי לשכנע את שלי מתפוצץ לי הראש והבטן בקטע מפחיד
באותו הנושא: