4 תשובות
בצפון לא יקרה כלום דפקנו להם מלא טילים ברגע שרוסיה לקחה משם את ההגנה
כמובן..אבל במקרה של רק הסלמה זה יהיה לצפון גג עד חיפה, לדעתי יותר בקרית שמונה וכל הישובים שעל הגדר ירגישו את זה יותר
אנונימית
אפשרי? כן
אבל אל תדאג, אני גר בחיפה (מאוד בצפון בקיצור) ואף פעם אפילו פעם אחת לא הייתה אצלי אזעקה של טילים באזור שלי
זה הכול איומים, אין סיבה להיכנס לפאניקה כרגע
אבל אל תדאג, אני גר בחיפה (מאוד בצפון בקיצור) ואף פעם אפילו פעם אחת לא הייתה אצלי אזעקה של טילים באזור שלי
זה הכול איומים, אין סיבה להיכנס לפאניקה כרגע
כן ברור
שתדעי צהל מתכונן להסלמה בצפון מאז 2006 כרגע שיגרה, זה תלוי בחיזבאללה
שתדעי צהל מתכונן להסלמה בצפון מאז 2006 כרגע שיגרה, זה תלוי בחיזבאללה
באותו הנושא: