5 תשובות
מסעדה
לעשות מה שאת אוהבת לעשות
חורף זה נהדר!
אם זה נגיד משהו שיש רק בקיץ אפשר תמיד לחשוב על עוד אופציות
תעדכני מה את אוהבת ואשמח לעזור לחשוב
חורף זה נהדר!
אם זה נגיד משהו שיש רק בקיץ אפשר תמיד לחשוב על עוד אופציות
תעדכני מה את אוהבת ואשמח לעזור לחשוב
להזמין את כל החברים לשבת אצלך ולהזמין אוכל ואז אוליי ללכת עם החברים הקרובים למסעדה לחגוג
מסעדה\יציאה עם חברים
ללכת לאכול וופל בלגי
באותו הנושא: