10 תשובות
זה בסדר גמור
תגידי שאת לא אוהבת דגים אבל תטעמי בשביל הנימוס.
את יכולה להגיד אם ישאלו שאת לא אוהבת דגים בלי קשר למה שהיא הכינה. בהצלחה
שואל השאלה:
ועם זה לא יהיה לי טעים אני יאכל ואז יקיא
אנונימית
שואל השאלה:
אני כן אוהבת דגים אבל לא קציצות
אנונימית
את יכולה להגיד את האמת אין צורך לשקר אבל אם ממש לא נעים לך את יכולה להגיד שאת לא רעבה ושאכלת לפני
אל תאכלי מראש תגידי שאת לא אוהבת דגים
שואל השאלה:
אבל אני כן אוהבת
ובכללי אנלא אוהבת קציצות
אנונימית
אז תאכלי דברים אחרים פשוט ותגידי שאת לא אוהבת את זה ספציפית
שואל השאלה:
סבבה תודה לעונים:) 3>
אנונימית