7 תשובות
לא
ברכותיי את לסבית
ברכותיי את לסבית
כן לגיטמי
אבל זה אומר שאת כנראה גם נמשכת לבנות
אבל זה אומר שאת כנראה גם נמשכת לבנות
ברור שלגיטימי
מן הסתם יש לך קראש עליה
מן הסתם יש לך קראש עליה
יאפ, כנראה את דלוקה עליה
אבל יכול להיות שזו פשוט רק תקופה וזה עובר אבל גם אם לא אין מה להתבייש או משהו
אבל יכול להיות שזו פשוט רק תקופה וזה עובר אבל גם אם לא אין מה להתבייש או משהו
חחח או בי כמובן :) שווה לך לגשש אם זה הדדי כי יכול להיות שלא היית מרגישה את זה אם לא היית גם מרגישה שיש לזה סיכוי..
בטח. וזה לא אומר עלייך כלום. אני מרגישה פרפרים בבטן מהרבה דברים שמרגשים אותי (גם צפייה בסרטונים על החלום הכי גדול שלי לפעמים), ואני לא מרגישה נמשכת לנשים או משהו כזה. ממש סטרייטית. וחברות שלי מאוד מרגשות לפעמים (-;
אז לדעתי זה ממש לא קשור למשיכה מינית.
אז לדעתי זה ממש לא קשור למשיכה מינית.
סה אומר כנראה שאת לסבית